Autoservis

Nabízíme kompletní servis, opravy a údržbu automobilů

Diagnostika

  • Uvedení do základního nastavení.

  • Čtení / mazání chyb z paměti palubního počítače.   

  • Kódování a přizpůsobování jednotek.        

S čím pracujeme

VAG-COM 11.11.2 (aktualizace 2021)                                            Delphi DS 150E (aktualizace 2020)  Bosch KTS 250 (aktualizace 2021)  

Více zde

Oprava a seřízení motorů

Při opravě motoru vždy používáme certifikované motorové díly renomovaných dodavatelů a servisní postupy doporučené výrobci motorů.

Nejčastější problémy s motorem jsou:

  • vysoká spotřeba

  • špatné startování

  • ztráta výkonu

  • kolísavý chod motoru

Pravidelné servisní prohlídky

Pro starší (či lépe řečeno více ojetá) auta platí, že k výměnám motorového oleje je lepší přistoupit dříve. Ideální je dodržovat interval 15 000 km nebo jeden rok podle toho, co nastane dřív.

Více zde

Výměna rozvodů

Hlavní částí přenosu pohybu je rozvodový řemen. Tyto rozvodové sady by se měly měnit od 90 000km – 210 000km. dle typu motoru.  Hlavní části rozvodné sady bývají: napínací kladka ozubeného řemene, vodící kladka ozubeného řemene nebo oběhová kladka, rozvodový řemen a vodní čerpadlo pokud zasahuje do rozvodů.

Více zde

Výměna a oprava dílů podvozku

Ramena, čepy, řízení, tlumiče, pružiny
U poruch podvozku platí, že čím dříve na ně přijdete, tím méně vás může ve finále stát jejich oprava.
Klepání podvozku
Chvění volantu
Uhýbání automobilu do strany
Hučení kola

Kontrola a výměna brzdových segmentů

Brzdy tvoří jednu z nejdůležitějších součástí vozu, a pokud mají fungovat správně, je potřeba o ně pečovat. Ty kotoučové jsou zpravidla efektivnější než bubnové, ale při špatné údržbě nebo důsledkem času může docházet ke zhoršování jejich vlastností. To mnozí řidiči často ignorují a prostě si zvyknou, že je potřeba brzdit dříve a na brzdu více šlapat; jenomže o dobrzdění často rozhodují vteřiny, a i když dáváte na cestu pozor, nikdy nevíte, jestli vám pod auto něco nevběhne. Kontrolujte proto svoje brzdy pravidelné.

Výměna spojkových komponentů

Servis spojky by měl zvážit každý, kdo zpozoruje některý z varovných příznaků. Jedná se např. o prokluzující spojku, která se projeví zvýšením otáček při sešlápnutí plynu, při němž se zvýšení rychlosti ukáže až po nějaké chvíli. Varovat by řidiče měly samozřejmě i jakékoliv netypické zvuky doprovázející řazení, anebo zápach. Mezi další signály značící problém se spojkou je trhaný pohyb po přeřazení, větší než obvyklý odpor spojkového pedálu apod.

Provádíme výměny spojkových lamel, přítlačných talířů , setrvačníků a vypínacích ložisek.

Seřízení geometrie

Kontrola a seřízení geometrie kol spočívá v nastavení úhlů jednotlivých seřizovatelných částí zavěšení kol vozidel v souladu s parametry stanovenými výrobcem vozidla a zároveň v kontrole opotřebení pneumatik. Geometrii kol vozidla je nezbytné kontrolovat minimálně jednou ročně.

Adresa servisu

Hostivická 7/14                                Praha 5 - Sobín                                    155 21                                         

"Nejsme Autoservis Sobín, Náš servis se nachází v zadní části areálu vedle šedivé plechové haly"

Otevírací doba

Pondělí       8:00 - 17:00                Úterý           8:00 - 17:00                Středa         8:00 - 17:00                Čtvrtek        8:00 - 17:00                  Pátek           8:00 - 15:00                        So - Ne        Zavřeno